Gruodis 2014

20

Št

21

Sk

22

Pr

23

An

24

Tr

25

Kt

26

Pn

27

Št

28

Sk

29

Pr

30

An

31

Tr

Sausis 2015

01

Kt

02

Pn

03

Št

04

Sk

05

Pr

06

An

07

Tr

08

Kt

09

Pn

10

Št

11

Sk

12

Pr

13

An

14

Tr

15

Kt

16

Pn

17

Št

18

Sk

19

Pr

Gruodis 2014

20

Št

21

Sk

22

Pr

23

An

24

Tr

25

Kt

26

Pn

27

Št

28

Sk

29

Pr

30

An

31

Tr

Sausis 2015

01

Kt

02

Pn

03

Št

04

Sk

05

Pr

06

An

07

Tr

08

Kt

09

Pn

10

Št

11

Sk

12

Pr

13

An

14

Tr

15

Kt

16

Pn

17

Št

18

Sk

19

Pr


Skambančios spalvos
Viktoras Paukštelis (fortepijonas)
Irma Leščinskaitė (instaliuota tapyba)
Programoje: Frédéric Chopin, Ludwig van Beethoven, Ferenc Liszt, Aleksandr Skriabin


 


15, 20 Lt

Nuolaidos

20 proc. – studentams, moksleiviams, senjorams, neįgaliesiems;
20 proc. – su Laisvalaikio kortele (2 bilietams);
10 proc. – grupėms (20 ir daugiau žmonių).
Išankstinio pirkimo nuolaidos! Sutaupysite 10 proc. bilieto kainos pirkdami jį iš anksto, Klaipėdos koncertų salės kasoje. Likus 3 dienoms iki renginio – nuolaida netaikoma.
Nuolaidos

Programoje:
LUDWIG VAN BEETHOVEN Sonata in E major, No. 30, Op. 109
ALEXANDER SCRIABIN Sonata, No. 5, Op. 53
FRÉDÉRIC CHOPIN Sonata in B minor, No. 2, Op . 35
FRÉDÉRIC CHOPIN Ballade in G minor, No. 1, Op. 23
FRANZ LISZT Mephisto waltz in A major, No. 1, S. 514

 

 

Skambančios spalvos
 

Menų sintezės projektu „Skambančios spalvos“ kovo 13 dieną, antradienį, 18 valandą Klaipėdos koncertų salės scenoje debiutuos jaunosios kartos pianistas Viktoras Paukštelis ir dailininkė Irma Leščinskaitė.

Viktoras Paukštelis magistro ir aspirantūros studijas baigė Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje. 2009 metais laimėjo A. Rousselo stipendiją ir šiuo metu metu studijuoja Ecole Normale de Musique de Paris profesoriaus Jeano Marco Luisada‘os klasėje.

Pianistas aktyviai dalyvauja daugelyje festivalių, meistriškumo kursų, koncertuoja ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje: Prancūzijoje, Vokietijoje, Olandijoje, Šveicarijoje, Švedijoje, JAV. Pastaraisiais metais įvyko jo rečitaliai Paryžiaus Yamaha centre de Paris bei Cité Internationale des Arts koncertų salėse.

„Tai – ypač jautrus menininkas, su kuriuo dirbti yra didelis malonumas. Jis pasižymi išskirtinai intelektualiomis kūrinio formos paieškomis, garsu pilnu tūrio ir erdvės bei turtinga, iškalbinga atlikimo technika“, – teigia žymus pianistas, profesorius Jean Marc Luisada.

Dailininkė Irma Leščinskaitė tapybos studijas baigė Vilniaus dailės akademijoje, stažavosi Vokietijoje bei Austrijoje. Menininkė dalyvauja Lietuvos ir užsienio parodinėje veikloje. Surengė 20 personalinių parodų, dalyvavo 81 bendrose tapybos darbų parodose, meniniuose projektuose, kurie vyko Lietuvoje, Austrijoje, Italijoje, Rusijoje, Ukrainoje, Vokietijoje, Danijoje, Lenkijoje, Švedijoje, Suomijoje, Latvijoje, Prancūzijoje. Nuo 2001-ųjų įsijungė į Lietuvos dalininkų sąjungos narių gretas.

I. Leščinskaitė atstovauja abstrakčiajai tapybos krypčiai. Pasak jos, „kuriant šiuo stiliumi tenka apsispręsti ir pasirinkti: vis labiau „postmodernėti“, paverčiant savo kūrybą kartais iš tiesų elegantišku ir žaviu žaidimu grynosiomis „struktūromis“ – jau net ne formomis, ar siekti, kad tavo kūryba kažką reikštų tau pačiam, o gal ir sugebantiems į ją įsižiūrėti ir joje rasti kažkokias reikšmes kitiems žmonėms“.

Apie savo kūrybinį įkvėpimą dailininkė pasakoja: „Žinau viena: toks šaltinis man nėra ir negali būti tik savasis „aš“, vadinamasis „vidus“ ir jo „gelmės“. Turi būti kažkas tvaresnio, ilgaamžiškesnio ir pastovesnio, nei trumputės ir permainingos mūsų vidaus būsenos“. Šio pastovumo ji ieško kultūros lobynuose.

Pasak I. Leščinskaitės, „koncertinėje programoje „Skambančios spalvos“ pristatomas klasikinės muzikos ir instaliuotos abstrakčiosios tapybos kompozicinių sąsajų derinys. Muzikos ir tapybos kompozicinė sistema, pagrįsta atitikmenimis: muzikinio tono garsumą atitinka spalvos ir kontūro intensyvumas; muzikinį tempą-plastinis-linijinis ritmas, muzikinio kūrinio dalis-tapybos kūrinio sandara.“

Irma teigia, kad „garsas leidžia laike išskleisti plastinius tapybos sluoksnius, atverti vizualinius laukus. Instaliacijoje muzika-garsas tampa ne tiek muzikiniu, kiek architektūriniu, fiziniu, neretai beveik simboliniu vienetu. Vaizdiniams egzistuojant tik tol, kol jie yra stebimi, jiems sekant vienas kitą tam tikra tvarka, formai įgyjant garsinius pavidalus, žiūrovui atveriamas spalvinių manipuliacijų ir komponavimo priemonių potencialas“.

Maloniai kviečiame paklausyti „Skambančių spalvų“ !


KKS informacija
 

« atgal

FOTOGALERIJA   ARCHYVAS  
© 2010 Visos teisės saugomos
Svetainių kūrimas ADME