Rugpjūtis 2015

29

Št

30

Sk

31

Pr

Rugsėjis 2015

01

An

02

Tr

03

Kt

04

Pn

05

Št

06

Sk

07

Pr

08

An

09

Tr

10

Kt

11

Pn

12

Št

13

Sk

14

Pr

15

An

16

Tr

17

Kt

18

Pn

19

Št

20

Sk

21

Pr

22

An

23

Tr

24

Kt

25

Pn

26

Št

27

Sk

28

Pr

Rugpjūtis 2015

29

Št

30

Sk

31

Pr

Rugsėjis 2015

01

An

02

Tr

03

Kt

04

Pn

05

Št

06

Sk

07

Pr

08

An

09

Tr

10

Kt

11

Pn

12

Št

13

Sk

14

Pr

15

An

16

Tr

17

Kt

18

Pn

19

Št

20

Sk

21

Pr

22

An

23

Tr

24

Kt

25

Pn

26

Št

27

Sk

28

Pr


Skambančios spalvos
Viktoras Paukštelis (fortepijonas)
Irma Leščinskaitė (instaliuota tapyba)
Programoje: Frédéric Chopin, Ludwig van Beethoven, Ferenc Liszt, Aleksandr Skriabin


 


15, 20 Lt

Nuolaidos

20 proc. – studentams, moksleiviams, senjorams, neįgaliesiems;
20 proc. – su Laisvalaikio kortele (2 bilietams);
10 proc. – grupėms (20 ir daugiau žmonių).
Išankstinio pirkimo nuolaidos! Sutaupysite 10 proc. bilieto kainos pirkdami jį iš anksto, Klaipėdos koncertų salės kasoje. Likus 3 dienoms iki renginio – nuolaida netaikoma.
Nuolaidos

Programoje:
LUDWIG VAN BEETHOVEN Sonata in E major, No. 30, Op. 109
ALEXANDER SCRIABIN Sonata, No. 5, Op. 53
FRÉDÉRIC CHOPIN Sonata in B minor, No. 2, Op . 35
FRÉDÉRIC CHOPIN Ballade in G minor, No. 1, Op. 23
FRANZ LISZT Mephisto waltz in A major, No. 1, S. 514

 

 

Skambančios spalvos
 

Menų sintezės projektu „Skambančios spalvos“ kovo 13 dieną, antradienį, 18 valandą Klaipėdos koncertų salės scenoje debiutuos jaunosios kartos pianistas Viktoras Paukštelis ir dailininkė Irma Leščinskaitė.

Viktoras Paukštelis magistro ir aspirantūros studijas baigė Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje. 2009 metais laimėjo A. Rousselo stipendiją ir šiuo metu metu studijuoja Ecole Normale de Musique de Paris profesoriaus Jeano Marco Luisada‘os klasėje.

Pianistas aktyviai dalyvauja daugelyje festivalių, meistriškumo kursų, koncertuoja ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje: Prancūzijoje, Vokietijoje, Olandijoje, Šveicarijoje, Švedijoje, JAV. Pastaraisiais metais įvyko jo rečitaliai Paryžiaus Yamaha centre de Paris bei Cité Internationale des Arts koncertų salėse.

„Tai – ypač jautrus menininkas, su kuriuo dirbti yra didelis malonumas. Jis pasižymi išskirtinai intelektualiomis kūrinio formos paieškomis, garsu pilnu tūrio ir erdvės bei turtinga, iškalbinga atlikimo technika“, – teigia žymus pianistas, profesorius Jean Marc Luisada.

Dailininkė Irma Leščinskaitė tapybos studijas baigė Vilniaus dailės akademijoje, stažavosi Vokietijoje bei Austrijoje. Menininkė dalyvauja Lietuvos ir užsienio parodinėje veikloje. Surengė 20 personalinių parodų, dalyvavo 81 bendrose tapybos darbų parodose, meniniuose projektuose, kurie vyko Lietuvoje, Austrijoje, Italijoje, Rusijoje, Ukrainoje, Vokietijoje, Danijoje, Lenkijoje, Švedijoje, Suomijoje, Latvijoje, Prancūzijoje. Nuo 2001-ųjų įsijungė į Lietuvos dalininkų sąjungos narių gretas.

I. Leščinskaitė atstovauja abstrakčiajai tapybos krypčiai. Pasak jos, „kuriant šiuo stiliumi tenka apsispręsti ir pasirinkti: vis labiau „postmodernėti“, paverčiant savo kūrybą kartais iš tiesų elegantišku ir žaviu žaidimu grynosiomis „struktūromis“ – jau net ne formomis, ar siekti, kad tavo kūryba kažką reikštų tau pačiam, o gal ir sugebantiems į ją įsižiūrėti ir joje rasti kažkokias reikšmes kitiems žmonėms“.

Apie savo kūrybinį įkvėpimą dailininkė pasakoja: „Žinau viena: toks šaltinis man nėra ir negali būti tik savasis „aš“, vadinamasis „vidus“ ir jo „gelmės“. Turi būti kažkas tvaresnio, ilgaamžiškesnio ir pastovesnio, nei trumputės ir permainingos mūsų vidaus būsenos“. Šio pastovumo ji ieško kultūros lobynuose.

Pasak I. Leščinskaitės, „koncertinėje programoje „Skambančios spalvos“ pristatomas klasikinės muzikos ir instaliuotos abstrakčiosios tapybos kompozicinių sąsajų derinys. Muzikos ir tapybos kompozicinė sistema, pagrįsta atitikmenimis: muzikinio tono garsumą atitinka spalvos ir kontūro intensyvumas; muzikinį tempą-plastinis-linijinis ritmas, muzikinio kūrinio dalis-tapybos kūrinio sandara.“

Irma teigia, kad „garsas leidžia laike išskleisti plastinius tapybos sluoksnius, atverti vizualinius laukus. Instaliacijoje muzika-garsas tampa ne tiek muzikiniu, kiek architektūriniu, fiziniu, neretai beveik simboliniu vienetu. Vaizdiniams egzistuojant tik tol, kol jie yra stebimi, jiems sekant vienas kitą tam tikra tvarka, formai įgyjant garsinius pavidalus, žiūrovui atveriamas spalvinių manipuliacijų ir komponavimo priemonių potencialas“.

Maloniai kviečiame paklausyti „Skambančių spalvų“ !


KKS informacija
 

« atgal

FOTOGALERIJA   ARCHYVAS  
© 2010 Visos teisės saugomos
Svetainių kūrimas ADME