KONCERTAS | Poema apie meilę ir jūrą

2020 Rugsėjo 2
2 val.
nuo 12 Eur
KONCERTAS IŠ GEGUŽĖS 30 D. PERKELTAS Į RUGSĖJO 2 D.
Renginio laikas: 18.30 val. 
Renginio vieta: Klaipėdos koncertų salė
organizatorius: Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras
Dirigentas: Tomas Ambrozaitis
Programa:
Astor Piazolla ,,Aoncagua".
Atlikėjas Tadas Motiečius ir Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro orkestras.
Ernest Chausson. ,,Poema apie meilę ir jūrą".
Atlikėja Asta Krikščiūnaitė ir Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro orkestras.


Sezono pabaigai Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras savo ištikimiems gerbėjams dovanos muzikinę „Poemą apie meilę ir jūrą“. Gegužės 30-ąją Klaipėdos koncertų salėje ją rimuos sopranas Asta Krikščiūnaitė, akordeonistas Tadas Motiečius ir Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro orkestras, vadovaujamas vyriausiojo dirigento Tomo Ambrozaičio.
 
Pirmoje koncerto dalyje išgirsite argentiniečio kompozitoriaus Astoro Piazzollos koncertą „Aconcagua“ (1979 m.), pritaikytą akordeonui ir simfoniniam orkestrui (originali versija skirta bandonijai, kameriniam orkestrui ir mušamiesiems). Aukščiausio Pietų Amerikos kalno Akonkagvos pavadinimas atspindi kompozitoriaus kūrybos viršukalnę, nes A. Piazzolla žinomas kaip nuevo tango kūrėjas, praturtinęs tradicinį tango džiazo bei klasikinės muzikos elementais. Solo partiją atliks jaunas ir perspektyvus akordeonininkas Tadas Motiečius.
 
Antroje koncerto dalyje prancūzų kompozitoriaus Ernesto Chaussono „Poemą apie meilę ir jūrą“ pristatys dainininkė Asta Krikščiūnaitė. Dviejų dalių vokalinis kūrinys, perskirtas nedidelio instrumentinio interliudo, yra nostalgija ir elegancija dvelkiančios devynioliktojo amžiaus pabaigos epochos kūdikis. Kompozitorius nutapė užgimstančios meilės paveikslą, taikliai atspindintį sentimentalaus grožio ir žaismės kupinas to laikmečio Paryžiaus meno salonų nuotaikas. Poetiškas tekstas kūrinyje įprasmintas subtilia, santūriai emocinga, lengva ir žėrinčia prancūzų muzikos kalba.
 
„Poemos apie meilę ir jūrą“ pirmoji premjera Lietuvoje įvyko 2016 m. Dainininkė A. Krikščiūnaitė ją traktavo elegantiškai, vengdama perdėto emocingumo, tačiau suvokdama tvirtą kūrinio muzikinę struktūrą.