Pavaduotoja kultūrinei veiklai

Klaipėdos koncertų salės pavaduotoja kultūrinei veiklai Loreta Narvilaitė – kompozitorė, muzikologė, kultūros vadybininkė, pedagogė.

Klaipėdos S. Šimkaus konservatorijoje ji baigė muzikos teorijos specialybę, Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje – kompozicijos specialybę ir asistentūrą–stažuotę. L. Narvilaitė inicijavo naujos muzikos festivalio „Kopa“ atsiradimą Klaipėdoje ir buvo penkių festivalių meninė direktorė, talkino organizuojant naujos muzikos festivalius „Marių klavyrai“, buvo Klaipėdos koncertų salės atidarymo festivalio „Muzika sugrįžta“ meno vadovė. Nuo 2005 m. dirba Klaipėdos koncertų salės pavaduotoja kultūrinei veiklai, yra įstaigos rengiamų festivalių „Permainų muzika“, „Salve musica“, „Klaipėdos muzikos pavasaris“ ir „Klaipėdos kariliono festivalis“ meno vadovė. Ji taip pat dėsto Klaipėdos S. Šimkaus konservatorijoje.

Narvilaitė aktyviai dalyvavo tarptautinių kultūrinių mainų programoje „Lietuva – Švedija: muzikiniai ryšiai 2002–2003“, tris kartus rezidavo Visbio tarptautiniame kompozitorių centre (Švedija), vedė seminarus Gotlando kompozitorių mokykloje. Ji dalyvavo tarptautiniame projekte kultūros vadybininkams „Action Learning“ (Didžioji Britanija, Austrija, Lietuva), „NordBaltic“ festivalių platformos konferencijose Rygoje ir Vilniuje, Vokietijos šiuolaikinę muziką pristatančiame projekte „Wagnerio ir Weillio palikimas“ Berlyne, Prancūzijos šiuolaikinę muziką pristatančiame projekte „Focus“ Paryžiuje, Tarptautinėje muzikos mugėje „Classical NEXT 2019“ Roterdame (Olandija) ir kt.

Narvilaitė yra Lietuvos kompozitorių sąjungos narė. Jai kelis kartus buvo skirtos Valstybės stipendijos, kompozitorė rašo kūrinius žymių festivalių ir atlikėjų užsakymu. Svarbiausi pastarųjų metų kūriniai: „Miesto labirintas“ sopranui, skaitovui ir orkestrui, „Pamatyk jūrą tolumoje“ smuikui, violončelei ir fortepijonui, „Į krantą jūra krenta“ styginių orkestrui, „AKATAKA“ 2 perkusistams, „Skambesys bangų sutampa su dangum“ arfai ir orkestrui, „Garsas prabyla į tylą” fortepijonui solo, „Artimos tolumos“ smuikui ir violončelei, operos-triptiko „Neringa” II dalis „Kopos” ir kiti.

Narvilaitės kūryba skambėjo festivaliuose Lietuvoje ir užsienyje, tarp jų: „ppIANISSIMO“ (Bulgarija), „Arsenalas“, XII tarptautinis šiuolaikinės muzikos festivalis (Latvija), „Season Premieres“, „Velvet Curtain“ (Ukraina), „Festival Alexandre Paley et ses amis“ (Prancūzija), „Švedijos garsai“, „Lietuvių muzikos pavasaris“, „Gaida“, „Jauna muzika“, „Vilniaus festivalis“, „Iš arti“, „Pažaislio muzikos festivalis“, „Thomo Manno festivalis“, „Kuršių Nerija 2021“ ir kitur. Taip pat jos kūriniai atlikti koncertuose Švedijoje, Norvegijoje, Latvijoje, Lenkijoje, Ukrainoje, Rusijoje, Slovėnijoje, Kroatijoje, Didžiojoje Britanijoje, Italijoje, Vokietijoje, Šveicarijoje, JAV ir kitur.

Narvilaitės kūriniai įrašyti ir išleisti įvairiuose CD leidiniuose. Lietuvos muzikos informacijos centras publikavo daugelio jos kūrinių partitūras. L. Narvilaitė reiškiasi ir kaip muzikologė, jos straipsniai publikuojami Lietuvos periodinėje spaudoje bei internetiniuose puslapiuose. Ji skaitė pranešimą III tarptautiniame operos kritikų seminare „Šiuolaikinė opera“, kurį organizavo LNOBT ir žurnalas „Bravissimo“.